Sunday, June 24, 2012

Curse of 24

at June 24, 2012
This always happened. on 24th. i dont know why. but 24 never leaves me alone without putting me in misery.


Saya bukan cakap macam saya percaya benda-benda budu ... tapi kalau tiap2 kali pun mesti dapat masalah pada tarikh yang saaaaama seja... bukan lagi kebetulan etoo ~ pakiew. 

hari ni . saya tidak tau apa dalam fikiran saya. yang saya tau ... the world has lost respect in me. 

ya lah .i failed a thousand times even how hard i tried. 

saya boring ouw jadi failure. saya boring jadi orang yang selalu kena begini . boleh kah saya padam ni memory otak n reset pigi default setting yang mana saya teada perasaan hati n ingat mau hidup simple seja? BLOODY NO. 


tu yang susah kan .

bila kita teada siapa2 sudah .. and bila kita perlu motivator , n di sana la kita jatuh sejatuh jatuhnyaa ~ eish budu ba. 

kenapa mesti pada tarikh ini .? maybe the date i died probably gonna be this number, besaaar kemungkinan la. sebab saya yakin saya kena sumpahan bah ni .

24.5.11 - kawan2 saya meninggal dalam car crash 
             - the whole batch weep for them
24.5.11 - he's gone.
24.11.11- dia datang balik and buat saya hilang keyakinan diri
24.12.11- dia cari saya lagi  n buat saya rasa dia still .. 
24.1.12- bergaduh 
24.5.12- genap satu tahun . and saya ada problem time ini
24.6.12- hari ini . hari paling ... manang la saya rasa.


saya tiada hak bah rasa begini . zero. tiada sudah saya punya hope. n effort. tidak dapat yakin juga.tiap kali pun saya kena buat sampai saya rasa saya ni sampah . 
  

satu seja yang saya hairan . kenapa saya tiada kena accident or kena cacat or apa2 ? daripada balik2 sakit hati .bagus lagi mati terus .
apa yg ni dunia cuba kasi bukti ? dorang mau saya tabah ? woh... saya tidak tau sudah . 

otak saya kosong. 

sangat. kosong.

hati? tiada shape sudah .

pasir . 
 kalau mau cerita pasal tabah ...since my dad left i feel like my other half is gone. 

but i survived after a loooooong way of bittersweetness. 

since then saya banyak lalui benda2 bodoh . makin jatuh n saya bangun balik ..

tapi macam sia2. 

apa saya mau dalam hidup ? 



SAYA CUMA MAU ADA SOMEONE BAH.  who can handle me at my worst and take me at my best. 


i almost got it.. .but then it got away .

why ? saya kah yang langgar hukum hidup ? bodoh la nonsense. 

saya sudah jd diri sendiri . 


kalau mau cerita curang2... bullsh.teada langsung . .


kalau mau cerita saya tidak perfect , well, ada kah orang perfect ?

macam mana baik pun tu orang..dia tetap sinner bah .

itu seja saya percaya. .


tapi kejam ow. kenapa saya perlu hadapi begini . macam apa jak bah saya mau struggle lawan ini perasaan bdoh.


MAU MATI TIAP HARI .tapi tidak pernah dapat. 

sebab apa? WAY TOO MANY things already i've been through.

mesti lah ada orang yang lebih banyak dia hadapi. tapi ini saya. hidup saya. my cursed life. 


sekarang... macam biasa... saya tiada boleh harap siapa2 untuk ada di sisi saya... 


well ..in the end. we just could rely to ourself. 

saya makin lemah . keyakinan diri ? ZERO .

...

...sangat. 


tapi ada lagi tanggungjawab saya lepas ini ..

final sem punya kerja.

kalau saya penting diri... saya tidak mau peduli semua ini ... 


but yeah ..ini la dugaan . 


ini lah .. yg saya perlu hdapi. 

harap2 seja lah saya dapat pass tu benda.. presentation and etc. 


selepas itu... saya pandai2 lah mau buat apa dgn diiri sendiri .  


*bengkak gilak ne mata. tau sudah la , malam ini pun tidak akan dapat tidur. 


ciaoz. 
            



0 comments:

Post a Comment

 

My Bottled Thoughts Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting